sobota, 10 września 2016

Dzikie densy

Wczorajsze spotkanie poprowadziłam ja (Łydka :3). Spotkałyśmy się w małym gronie pod ujeżdżalnią, gdzie przećwiczyłyśmy sobie nasz układ klubowy. 

W międzyczasie Kate jak zwykle musiała na chwilę wyjść, więc w grupie zmniejszonej o jednego członka ruszyłyśmy na Tor Baronowej, gdzie zrobiłyśmy sobie wyścig pieszo oraz stępem. Obydwa (wcale się nie chwaląc xD) wygrałam ja :') W każdym razie Kate nie było tak długo, że postanowiłam rozpocząć bez niej wczesnej przygotowane przeze mnie Treasure Hun. Zabawa polega na tym, że "skarb", w tym przypadku ja, chowa się w jakimś miejscu na wyspie, a następnie podaje reszcie krótkie zagadki dotyczące kolejnych przystanków. 

Pierwsza zagadka brzmiała: 
"Tam, gdzie na ścianach drzewa
Pędzić Wam teraz trzeba"
Chodziło oczywiście o Zamek Srebrnej Polany - są w nim malowidła drzew. O dziwo dziewczyny miały z tym największy problem xD
W międzyczasie dołączyła do nas Kate :)
Kolejne zagadki podawałam dziewczynom na priv, aby było fair.

Druga zagadka:
"Tam kolejna przeszkoda,
Gdzie rozpoczęła się nasza przygoda"
Odpowiedzią było Moorland - to tam po raz pierwszy odkrywałyśmy Jorvik.

Trzecim przystankiem było Opactwo Doyla. 
"Kolejny przystanek jest tam, gdzie dookoła
Stare ruiny kościoła"
I z tą odpowiedzią nie było dużych problemów.

Dalej dziewczyny miały za zadanie dojechać do mostu między Srebrną Polaną, a Jodłowym Gajem.
"Duży most kamienny
Dla ciebie teraz bezcenny".
Od tego przystanku dzieliły ich już centymetry do skarbu. 

Ostatnia zagadka brzmiała:
"Jestem tam, gdzie w niewielkiej ilości
Leżą kości".

Okazało się, że dziewczyny kompletne nie znają tego miejsca xD Wszystkie jak jeden mąż myślały, że chodzi i mały cmentarz obok sadu. Mi jednak chodziło o małą kupkę kości w lesie niedaleko kopalni.



Koniec końców zabawę wygrała Danio. Na sam koniec dołączyły też do nas Agi i Sosik. 
W międzyczasie z niewiadomych przyczyn odłączył się do nas Wafel :c
Następnym przystankiem była Kopalnia Srebrnej Polany, skąd rozpoczęłyśmy sztafetę. 
Trasa przebiegała od Kopalni Srebrnej Polany, skąd startowały Danio i Kate, przez Farmę Steva, gdzie czekały Agi i Sosik, poprzez Zjeżdżalnię, gdzie stałam ja z Luc, aż do fontanny w Jarlaheim.
Pierwsza dojechała grupa Danio, czyli Sosik i Luc.
Następnym planem była dyskoteka w Forcie Pinta, gdzie chciałyśmy zobaczyć, czy taniec również się zmienił. Kate znowu musiała mieć małą przerwę, tak samo jak Luc, więc we czwórkę pojechałyśmy do FP. Tam poczekałyśmy na resztę, tańcząc "w kółeczku", które zrujnował Sosik nieumiejący geometrii xD


Po dołączeniu Luc i Kate padł pomysł, abyśmy spróbowały zatańczyć synchroniczne w dwuszeregu. Niestety Sos znowu się nie popisał i zamiast w dwuszeregu ustawił się w kolumnie ;-; Także stworzyłyśmy dwie trzyosobowe grupy i zaczęłyśmy taniec. Mi, Kate i Agi udało się idealnie, natomiast reszcie... No xD
Potem jeszcze pomogłyśmy Luc nagrać film na kanał o nowych animacjach... Znaczy dziewczyny pomagały, bo ja próbowałam skłonić konia do zejścia z pomnika... No ja nie wiem, jak on się tam znalazł.
Na sam koniec zahaczyłyśmy o Świętą Latarnię i zakończyłyśmy spotkanie :)

~Łydka

2 komentarze:

  1. Mogłabym dołączyć do klubu?
    Sonya Wolfgarden

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) Cześć. Napisz coś o sobie do mnie na priv w SSO. ;) Sylvie Graylake

      Usuń