sobota, 30 lipca 2016

A może by tak... w Bieszczady?

Wiem wiem, tytuł zapowiada się dosyć tajemniczo i komicznie jednak ma nawiązanie do naszego ostatniego spotkania klubowego. Tak więc spotkałyśmy się o godzinie 20:00  w Moorland na wybiegu z cavaletti. Chcąc wrócić do korzeni naszej przygody z Star Stable ubrałyśmy się w najbardziej bobikowe stroje, które posiadałyśmy w swoich szafach i paradnie przekłusowałyśmy przez Moorland liczną bo aż 12 osobową grupą przez tor dla początkujących. 
Miłe tchnienie wspomnień obudziło w nas chęć zdrowej rywalizacji. Udałyśmy się więc na Świętą Płaską Zieloną Połać górującą nad Moorland.... niczym BIESZCZADY!!!!

I tak rozpoczęło się. Turniej Mistrzów, wyzwanie dla najodważniejszych, próba szaleńców czyli....
Quiz z wiedzy o Jorvik. xD

10 pytań i tylko jeden.... nie, chwila... ostatecznie zwycięzców było dwoje. Zostały nimi po pełnej śmiechu, trudnej i jednocześnie bardzo walecznej potyczce 



Gratulacje dziewczyny! W związku z wygraną otrzymacie ode mnie nagrodę w postaci redraw, który wkrótce pojawi się na blogu. ;)

W kolejności zajęłyśmy się trenowaniem umiejętności naszej współpracy i zmierzyłyśmy się z sztafetą. Trasa okazała się dla dziewczyn pestką gdyż z Pola startowego Mistrzostw Srebrnej Polany dotarły na metę przy starej Latarni w Eponie w rekordowym czasie. ;)
Niestety  w związku z euforią w jaką popadłyśmy po udanym  wyzwaniu nie umiałyśmy stwierdzić kto jest zwycięzcą ( tak tak, to moja wina, bo to ja się zbytnio zachwyciłam. # Sylviegapa) xD
W związku z tym zwyciężczyniami zostały obie waleczne grupy, które również otrzymają prezent w postaci wykonanego przeze mnie redrawa.


Czy to tylko moje wrażenie, czy jedna z dziewczyn rzeczywiście miała  wieczór a druga południe na grze o tej samej porze? xD 

To wszystko na dzisiaj. Dziękujemy wam za liczne odwiedziny na blogu. Śledźcie dalej uważnie nasze przygody.


3 komentarze:

  1. A czy ten reedit co ma być dla mnie i Danio to może być pojedynczy że jeden na którym jestem ja i drugi na którym jest Danio? Bo ja chciałabym mieć ten reedit jako obrazek na nagłówek na blogu, a nie prowadzę bloga z Daniem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tylko taki odmieniec na fryzie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tego, co pamiętam, to drugie zdjęcie robiła Agi. Możliwe, że wcześniej zrobiła ten Slalom nad Jeziorem. Wtedy automatycznie zmienia się pora dnia xD

    OdpowiedzUsuń